Fredag äntligen:)

Då va det äntligen fredag och sista dagen att arbeta på 5 dagar:) men först ska jag jobba 9-18 så inte över än.
jag var på kicks igår och kollade runt lite på nyheter och sånt och såg Ralph Laurens nya dofter som heter Big pony collection om ni sett den? det är 4 olika dofter för olika personlighet, tycke och humör hehe lite rolig ide där.

Den blå till vinnarskallen, den röda till casanovan, den gröna till äventyraren och den orange till citymannen. Det är bara att välja!
tyckte dom luktade rätt så gott, ska gå och strosa i kalmar imorgon med Tim så då ska han få lukta och se vad han tycker, de kostade 369kr för 40ml och 489kr för 75 ml så inte så farligt faktiskt.




Sen köpte jag till mig själv en hårinpackning från Aussie ett märke från australien som jag har hört ska vara väldigt bra som bara finns hos Kicks. just denna hette take the heat och va ny i serien, så hade dom extrapris på det också så lika bra att passa på:) Har satt en pil på den jag köpte:) återkommer sen när jag börjat använda den:)



jaha nähä nu får man väl dra sig ska tanka innan också.

ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0