Fredag den 13:e

Det märks att det varit otursdagen idag för usch vad jobbigt det har varit idag, men nu är jag hemma och äter chips i soffan:) ska dock hämta syster och hennes gubbe i natt på en bröllopsfest och ska sova här men det går väl bra.

hörde på p3 idag att det var de vänsterhäntas internationella dag idag och då får jag hälsa till alla vänsterhänta, både Tim och jag är ju det så vi får väl fira ikväll eller nått hehe.

Vi har fått in häftigt nagellack på jobbet från isadora som heter graffiti lack så jag köpte 2 stycken ska bli kul och se hur det blir:)



först tar man kanske på ett vanligt nagellack i kanske rosa och låter torka, sen tar man på grafitilacket och så ser det ut så sen:) måste nog testa nu:)

Vi har också en akutinsamling till offren i Pakistan på Lindex så kom in och skänk 10 kr när du handlar hos oss så hjälper vi de nödställda där nere.


ha en mysig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0