fullt upp.

god morgon alla, uppe tidigt för börjar jobba vid 8 idag till 16. sen är det direkt hem och vänta på att en ska ringa vid 5 för intervju och sen till kalmar igen för Monki magazine releaseparty med angelica:) ska bli kul om man äntligen kan hitta något fint där för det har jag haft svårt för innan.

usch denna veckan blir häktisk för tim fyller år imorgon och ska köpa present göra middag och sen fredag efter jobbet vid 5 måste jag fixa med tårtan och sen lördag är det kalas med mat och tårta så lite mycket.

Träffade min söta Anna igår:) hade en mysig dag på stan, hon ska hjälpa mig att få min blogg att se lite snyggare ut hon som är proffs:)

nu måste jag dra.

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0