ledig måndag

Jaha då va det måndag igen, men man är ledig i 3 dagar till så har det härligt:) idag har jag bakat kärleksmums och bara för att göra Tim extra nöjd så skulle jag göra med vitt överdrag istället för den mörka chokladöverdraget (har aldrig gjort med vitt överdrag innan), så blev kakan misslyckad för den vita glasyren blev väldigt tunn och ful men ska väl gå att äta ändå hoppas jag.



står i kylen för att svalna så ser ni hur ful den blev, får smaka den sen.

inget kompisbesök idag:( får se om cattisgumman har lust att kika förbi med söta lilla winzent imorgon eller onsdag så kan vi baka cupecakes eller nått:)

Nu är Tim på gymmet och jag ska förbereda maten.

jo såhär ser mina naglar ut idag med mitt blåa graffiti lack från Isadora:) tycker dom är läckra och Tim tyckte om dom när jag hade det svarta över i helgen:)




ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0