lyckad dag:)

jaha då har man varit på sjukhuset och där gick det bra hon slapp gipset men fick en stödskena att ha på foten ett tag eftersom hon fortfarande var öm.

sen drog jag och Anja till växjö för att kollar brud-& tärnklänningar. (ni som inte vet så ska en av mina bästa vänner Anja gifta sig i Oktober och jag är hennes tärna) :)
vi var där knappt en timme då drog vi till kalmar och kollade i bröllopsbutiken där vi hittade den perfekta brudklänningen och en jättefin tärnklänning:) Alltså har det varit en lyckad dag:)

ska nog ta mig lite vin ikväll för detta, jag hoppas du gör detsamma Anja nu när du har drömklänningen:) <3

ha en bra kväll..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0