måndag

god morgon alla vakna människor:) då va det måndag igen och jag är ledig:) väldigt skönt må jag säga;)
det har varit en helg med mycket att göra så därför det inte hinner bli några inlägg för man är helt slut.

Min Tim fyllde år i torsdags och då fick han av mig ralph laurens nya parfym jag kunde inte välja vilken jag skulle ta av de fyra olika dofterna så då kom en av tjejerna på kicks och sa att dom precis fått in ett paket med alla fyra flaskerna i ett alla var på 15 ml. lite gullig ask:) den blev han jätteglad för i alla fall sen jobbade ju vi båda den dagen så det blev pizza och tårta sen på kvällen:)

ni som vet att jag skulle ha en telefonintervju i onsdag för att få en plats att utbilda mig till dekoratör på Lindex, då ska ni veta att jag fick en plats:D är så jäkla glad för det så i 3 månader från och med 15 sep så ska jag vara i en annan butik någonstans (har inte fått veta vart) och utbilda mig till dekoratör det är 30 h i veckan mån-fre ska bli så kul:) Tim är överlycklig för min skull:) äntligen vänder det och nått kul händer:)


I lördags så hade vi kalas för Tim med hans familj och min det va trevligt efter alla stress med alla mat och tårta och det så blev det en lyckad dag med god mat:) han önskade sig mest pengar så vi kan köpa en ny soffa så det ska det bli också:)

I går söndag så lunchade vi hos mina föräldrar sen drog vi till Kalmar och kollade soffor på mio och gick runt lite på ikea sen skulle vi på Teds (tims bror) hans premiärmatch för Kalmar i ishockey så då satt man i en kall ishall i 2 timmar känns lite fel i augusti hehe men lika bra att börja vänja sig eftersom snart bär det av att se matcher i Lenhovda igen för att kolla på Tim och Jocke så Hanna har du köpt en vinteroverall och snowjoggings än;) hehe ni som aldrig varit i den ishallen fattar inte hur kall den är det kvittar hur mycket man pälsar på sig så fryser man som fasen ändå. Måste hitta mig en varm jacka helst canada goose bara att dom är så dyra:(

Nu är dax att snart göra sig i ordning att dra till kalmar och träffa cattis stumpan och lilleman:) sen ikväll blir det träning med Hanna.

hehe man bokar verkligen upp alla sina dagar man är ledig hehe är nämligen ledig tills torsdag så imorgon ska jag träffa anja och fixa lite med placeringskorten till bröllopet (ska nämligen vara anjas brudtärna).
Sen på onsdag ska jag luncha med Sofiegullet och skvallra massa:) och så ska jag och Hanna försöka träna alla dessa dagar också:)

nu måste jag dra.

ha en bra måndag alla.



här är cattis med sin lilla winzent hehe han är bara 3 månader här och nu är han ett halvår så tiden går så fort han är så himla glad och go nu:)

Kommentarer
Postat av: ANNA

ÅH! Jag är såååå glad för din skull! :D

2010-08-30 @ 15:20:37
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0