Sjukhuset nästa

jaha idag ska mamma till sjukhuset och jag ska följa med, hon ska nämligen förhoppningsvis bli av med gipset idag som hon haft i 6 veckor nu stackarn, så vi får hålla tummarna.

sen hoppas jag en vän hör av sig nu när jag äntligen är lite ledig.

imorgon kommer cattis stumpan så vi kan umgås hela dagen:)

åh de kliar på min mage, har något utslag där:(

kärleksmumsen blev lyckade igår ändå, dom va riktigt goda:)

Är det någon som vet nån som behöver köpa en bil så hör av er för ska sälja min saab, den är väldigt fin och går jättebra. har bytt de mesta på den och ingen rost. kan nog inte hitta en mer välvårdad saab 900 som är från 95, ser knappt använd ut inuti:)

ha en bra tisdag.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Håller tummarna för att hon blir av med gipset! :)

2010-08-17 @ 12:06:11
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0