söndag

Jaha jobbat hela helgen men imorgon är jag ledig ska bli så skönt och min söta Anna hoppas jag kommer till mig så vi äntligen kan leka lite:)

lite sorgligt att vi kommer aldrig bo nära varandra:( så är det när vi har helt olika karriärer som kräver olika stora städer:( men aldrig ska det stoppa oss från att träffas inte efter att ha hållt vänskapen vid liv i ja vad är det 16 år nu så vi är bäst AnnaPannan min :)







en av våra många stunder på Palace, det va tider det hehe vi hade alltid så jäkla kul:)
puss på dig min stumpa:)

nu ska jag sitta och slöa i soffan lite till innan det blir sängen, ätit för mycket gott ikväll hos Hanna för hon fyller år idag:)

go kväll!

Kommentarer
Postat av: ANNA

Min favorit-tjej <3

2010-08-22 @ 22:12:16
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0