Söndag

Jaha då va det söndag, vad har man hittat på idag då? jo varit i Kalmar med älsk och strosat runt men ingen vidare shopping faktiskt bara ett linne och tim köpte ett nytt x-box spel "skate 3" så nu sitter han klistrad där medan jag sitter här.. ska nog fixa en film som vi kan se senare ikväll, är ju ledig tills torsdag så är skönt att inte behöva tänka på att jag måååste gå och lägga mig i tid ( fast tim behöver ju göra det, vissa jobbar ju) hehe.

Har nu använt den hårinpackningen jag köpte av märket Aussie, jäklar vad lent hår jag fick och det är det fortfarande:) ska nog när jag blivit brunnett närmre hösten köpa shampoot och balsammet också:)

ha en mysig kväll alla..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0