tidig morgon:(

Det är alldeles för tidigt (är ingen morgonmänniska för fem öre), jobbar 8-16 men gjort mig extra fin idag så det kanske sporrar mig lite så jag blir piggare:) Får väl se hur dagen artar sig har i alla fall mycket att göra på jobbet så förhoppningsvis går tiden fort då.
Längtar tills fredag kl. 18.00 efter en heldags jobb så har jag 5 dagar ledigt ska bli riktigt skönt, men har redan bokat upp de flesta dagarna med vänner:)

Finns säkert dom som undrar varför jag startar en blogg, men de mesta är att jag är en människa som älskar att skriva och behöver få ur mig saker ibland och mycket roligare att ha en blogg då som man kan babbla på i:) sen så har jag ju inte gjort den så snygg än för är dålig på sånt så min söta Anna ska hjälpa mig:) Hon kommer ju hem nästa vecka "right on time" när jag är ledig så vi kan busa ihop igen:)

nu får jag nog dra.
ha en bra dag.

/ Ida

Kommentarer
Postat av: ANNA

Woho, äntligen har du en blogg! Självklart hjälper jag dig, vi ses snart! :)

2010-08-11 @ 10:23:14
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0