Tims födelsedag:)

igår var man på releaseparty på Monki med angelica och Lina, det var trevligt och man fick 20% rabatt på ett köp så blev 2 tröjor och ett par trosor.

detta är den ena tröjan (gillar det oversize modet som är just i mysiga tröjor)


sen en mer mysstickad tröja i grå nyanser.

Idag fyller min älskling 26 år:) grattis älskling och hoppas du inte har det allt för jobbigt på jobbet:)
blir lite mys med pizza och tårta ikväll och ska ha kalas med familjen  på lördag så blir till att laga mat och göra tårta. Tim ska alltid ha budapest så blir till att göra en sån för första gången så jag hoppas det går bra:)

Älskar dig Tim hoppas du blev nöjd med presenten.



The love of my life <3 (lite blekare än jag med en halvrolig min men lika fin ändå)



hehe galna vi:)

ha en bra dag för det ska vi ha :)

Kommentarer
Postat av: ANNA

Ni är bäst i världen! Och ge Tim en stor Grattis-kram från mig!! <3

2010-08-26 @ 09:23:01
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0