20:e december

då va det bara 4 dagar kvar:) Det går undan som vanligt, nästa år kan väl sakta ner lite för detta året har gått alldeles för fort.

Är ledig idag vilket är skönt för min förkylning ger sig inte hostar hela tiden och är så täppt i näsan så jag inte kan sova:( Ser väldigt sliten ut också för att jag är röd i ena ögat pga ett blodkärl har brustit så jag kommer skrämma kunderna i morgon när jag jobbar hehe..

Ska in till Kalmar sen med syster, hon tjatade annars hade jag suttit hemma hela dagen.

I lördags var vi hos Anja och Micke på middag och Olle och Frida va också med, vi hade jättekul så får göras om snart men kanske när man mår lite bättre:(

Nähä ska städa lite om jag orkar eller blir det soffan och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0