3 dagar kvar

Då va det bara tre dagar kvar till julafton:) Idag jobbar jag 12-19 rätt länge och min hosta och förkylning har inte blivit bättre så kan bli en jobbig dag:(
Låg och sov till halv 10 för Tim väckte mig när han skulle åka för han hade kört fast med firmabussen så bara klä på sig och ut i -15 grader och få loss den.
Vi fick hjälp av en som bor mitt emot som också skullle iväg vid den tiden så efter ett tag gick det när vi fick ta bogseringslina efter hans bil.
Sen fick jag in och sova igen men då hade hostandet dragit igång så då gick det ju inte. Sen vid 9 började grannen dunka musik (jävla idiot) så sova gjorde jag inte men orkade inte gå upp.
Ska åka om en halvtimme så måste piggna till.

När jag kommer hem vill jag så gärna klä granen så hoppas jag kan men Tim ska ju träna så får ingen hjälp med det:(

Vi får se hur det blir, stänger med Sofie idag *me like*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0