7:e december

Hej på er, hur är det idag?
Jag är trött och vill gå och lägga mig men gör mat just nu och måste äta innan jag kan sova.
Idag är det en vecka kvar på utbildningen så snart tar det roliga slut och allvaret börjar igen, båda kul och inte för jag går tillbaka som säljare nu när jag kommit in i dekoratörstänket. Vill ju helst fortsätta som dekoratör men det dagen kommer nog:) Men skönt att slippa pendla med tåg i alla fall för det är riktigt segt med dessa förseningar som alltid är.

Gör en ny maträtt jag aldrig testat som jag hittat i tidningen buffe en thaifisk med curry:) låter väldigt gott och luktar desto godare, nu får vi se hur det smakar också:)

Denna veckan jobbar jag 5 dagar så jobbar fredag också eftersom jag misste en torsdag för att vara i min butik på personalmöte istället. Kommer kännas som en lång vecka och kommer vara rätt trött på fredagkväll, men är ändå själv hemma då Tim ska på julfest på jobbet. (jag hoppas innerligt att det inte slutar som förra gången för då blir jag arg och ledsen) För på lördag är ända gången denna veckan vi har ihop så vill åka till Kalmar och köpa julklappar och bara mysa, nu lovade jag att vi skulle på hockey vid 16 på lördag då Nybro spelar men det kan vi ju göra för är rätt kul att se hur dom är i år sen hem och laga god mat och bara vara tillsammans för en gångs skull. Så Tim bli inte så jävla full så du ligger och gnäller hela lördagen sen för då drar jag iväg och så kan du sitta där själv hela dagen och se hur det känns medan jag shoppar istället.

Nä nu måste maten vara färdig, tjing på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0