Annandagen

Jaha då va det annandagen och snart till jobbet:( Är jättetrött för sovit bra dessa 2 sista nätterna har jag inte. Igår när jag skulle lägga mig tror ni inte grannen kör värsta dunka dunka, sen är jag så täpt i näsan så jag måste andas med munnen och då kan jag inte sova:(
Sista timmen började Cookie leka med granen men orkade inte gå upp så man hörde hur det lät och hon slutade inte.

Har lust att strypa den som kom på mellandagsrean, varför ska man inte få vara hemma med familjen under jul?? Nä vi ska ta kol på folk och göra människor så giriga för att det är billigt. Usch ser det framför mig hur allt ligger på golvet utan att någon tar upp det dom rivit ner och kaos i provrummen.
Vart tog allt folks vett i huvudet vägen när det lämnat hemmet??!!

Jag är sån att är det för mycket folk i en butik och det ser för jävligt ut (vilket det gör efter alla kunder) så går inte jag in där, vem orkar trängas med kärringen om samma ställ och kläder hon skulle ändå slita plaggen ur näven på dig.

Sen efter jobbet ska jag direkt på kalas hos syster som fyller år idag, kommer va riktigt trött så social efter allt i butiken är man inte utan man vill bara ha det tyst typ.

Syrran och jag

Grattis syster på 26 årsdagen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0