chokladkolapaj

I morgon är allra sista dagen på min utbildning i Växjö så alltså sista arbetsdagen med det goa gänget:( Har varit jättekul och ni är superhärliga och jag hoppas vi jobbar ihop igen nån dag:)

Har bakat till dom så jag hoppas det blir bra annars blir jag ledsen för vill inte köpa en jäkla skittårta.. Gjorde en chokladkolapaj jätteenkelt och hoppas den stelnar som den ska under natten för ska dra med den på tåget i morgon.

Vad tycker ni??

 

Hoppas den räcker till alla:) Dom är ju några fler än mitt gäng hehe typ minst 10 stycken:)

 

Tim håller på att griljera vår julskinka:) Visst det är tidigt men vi äter aldrig upp vår julskinka om vi gör den dagen innan julafton som man ska för efter julafton är man skittrött på skinka så då står den bara där.

 

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med älskling innan sista dagen har anlänt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0