dagen innan klockorna slår

Då va det den 30:e dec och dagen innan nyårsafton.
Vad ska ni hitta på?
Tim och jag har inte bokat upp oss, i år orkade vi inte planera en massa och man blir alltid bjuden på fester men festa kan jag göra året om vad är det med nyår att göra?? Och blir redlöst full på nyår hallå.
Nä vi får se vad som händer, har kollat hotell och restaurangpaket och sånt så vi får se hur vi gör. Jag bryr mig faktiskt inte om vi sitter hemma i våra hotellmorgonrockar och dricker champange och äter middag för hur ofta tar man riktig tid bara för oss själva och njuter av stunden? För det som betyder något är att jag ringer in det nya året med den jag älskar.

Idag jobbar jag 15-19 så fick sova lite extra länge, ska till stan sen och träffa mamma som tyckte vi kunde luncha ihop när hon ändå va i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0