dan före dan, före dopparedan:)

Då är det 2 dagar kvar eller snart bara en:) Slutade vid 15 idag så efteråt  åkte jag hem och började städa, Tim är hos farbror och lägger golv sen kommer han hem och då ska vi pynta granen:) Jag har städat klart det jag orkar idag sen om jag inte minns fel så är Tim ledig imorgon hehe då får han ta resten;) Så nu vet du det Tim vad som väntar dig i morgon;)

Har en så fin gran stor och "fyllig" haha låter som jag pratar om en rumpa hahaha..

Blir nog lite glögg och sånt sedan mums:)

Om ni inte har prövat herrljungas glögg som du kan köpa i affären med smaken mandarin och chili så gör det, som varm är det jättegod vilket jag va tveksam till när jag köpte den men mums:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0