Dan före dopparedan:)

Då va det denna dagen kvar innan julafton:) Bara 4 timmars jobb kvar på schemat innan uppesittarkväll. Börjar tyvärr vid 15-19 så man kommer inte hem förrän vid 8:( Men har Tim varit duktigt så behöver jag inte komma hem till annat än till julmys i soffan framför tvn med god mat.

Tim är iväg just nu med sin bror och köper sista julklappen, till mig:)

Har hostat och varit riktigt täppt i näsan i en vecka nu och börjar bli väldigt trött på det för det blir inte bättre alls:( hostar konstant och stå i kassan då är ett helvete för så fort jag pratar så börjar jag hosta så får ha massa vatten med mig överallt:(

Varit och köpt kattmat på stan, herregud va folk är tokiga sista dan. Jag körde runt hela stan utan att få en parkeringsplats men tillslut fick jag en men folk är som galna dom skiter i alla andra som kommer utan dom står mitt i vägen och väntar på att nån ska lämna sin parkering. Idioter!!

Ska vila lite innan jag börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0