En som tycker det är skönt att jag är ledi...

img_0491 (MMS)

En som tycker det är skönt att jag är ledig idag:) idag ska jag bara vara hemma för en gångs skull och bara vara:) kollar på film nu sen ska jag nog spela lite Xbox. Tim har köpt det nya slim mycket mindre och tystare. Vi skulle köpt hela paketet med kinect också men såklart va dom paketen slut så får köpa kinect nån annan gång. Jävla ring of death som vi fick på vårt Xbox så blev fler utgifter:( för får man det så är det kört och bara till att köpa nytt.


Kommentarer
Postat av: ANNA

Det går faktiskt att fixa ring of death, Tobbe har gjort det på nån tror jag. Men tråkigt när det händer :/

2010-12-27 @ 12:40:53
URL: http://ettsmultron.blogg.se/
Postat av: Lenita

ring of death? jag fattar inget! MEN ursöt katt =) älskar den där färgen =)och ja nyår,det ska är uppblåst!Middag hemma i lugn och ro är det bästa =)

2010-12-30 @ 08:16:44
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0