...

God morgon för er som tycker att den är det, för det gör inte jag för är astrött! Brukar vara ledig idag men ska jobba men får se om jag kan sluta vid 4 och åka hem tidigare. Inte för att någon väntar hemma utan mer för att man vet aldrig när man kommer hem med dessa tåg så vill vara tidigare så jag kanske inte kommer hem såå sent.

Lenhovda vann igår sen med 10-3 hehe men inget att skryta om eftersom det andra laget bara va 9 man och det är inte ens 2 femmor att spela med så dom måste varit skittrötta så då hinner man ju inte med riktigt.

Imorgon blir det äntligen julhandling och förhoppningsvis blir vi klara med julklapparna, Nybro Vikings öppnar dörrarna redan vid 1 för va mycket aktiviteter innan matchen började men tänker inte bry mig om det för bli färdig i Kalmar är viktigare än att stressa för en match.

Nu fick jag ont i magen också:( Vet inte vad det är med den för väldigt ofta nu för tiden känns det som magen har gett upp och bara plågar mig:( Hoppas det blir bättre nar jag gå på mina vanliga tider igen. Vet lixom inte vad jag ska äta på morgonen för att slippa det.

Aja dax att dra till stationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0