Hemma hos mina föräldrar och bara myser:) ...

img_0489 (MMS)

Hemma hos mina föräldrar och bara myser:) är jättetrött för bara sovit nån timme i natt för bara hostat som en galning och så började min katt leka med glittret i granen och dra ner det så fick springa upp ur sängen flera gånger. Tim är hos sin familj så vi syns i morgon. Har fått paket av hans föräldrar, vi fick ihop en ny kaffebryggare med bra finesser sen fick jag en fin ljusstake som man kan fälla ihop eller dra ut så man får en lång ljusslinga. Har precis kollat Kalle anka och nu tittar jag på nu är det jul igen 3 snart kommer syrran och pelle sen äter vi vid 18 ungefär sen julklappar lite senare.  Just det jag fick en elektrisk värmefilt av Tim i julklapp som jag velat ha för är frusen av mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0