Idag

Idag har jag varit ledig men haft ändå personalmöte mellan 8-10 sen jobbade jag till 11. Sen efter det så fikade jag och Sofie som vanligt och skvallrade hehe sen tittade vi in på rum interiör och dom ha så mycket fint så man blir galen och vill ha allt;) Är riktigt inredningstokig det är Sofie med så bra att ha en att gå i såna affärer med;)

Sen va jag och handlade på city gross och ÖB sen hem och började skotta och röjja i förrådet så man kan få plats med utemöblerna, hehe dom står fortfarande ute haha så blir att gräva sig fram till dom i morgon;) Nu har jag också julpyntat klart så känns skönt:)
Tim är på träning så ska göra Tacos tills han kommer hem:)

I morgon blir det julbak med Hanna ska bli kul, heldag med glöggmys senare på kvällen. Måste köpa ljus till min adventsljusstake i morgon och leta vidare efter en snöskyffel;)

Nä klä på mig mysdressen och tofflor.




Tycker ni om min hårfärg?? Färgade mig förra veckan för att få det ännu mörkare:)
( Ser dock inte så munter ut för är väldigt trött på den bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0