Idolfinal

god kväll på er alla där hemma:)
Sitter här ensam hemma och kollar på idolfinalen typ ända gången jag ser hela programmet.
Idag har jag jobbar och det har varit bra slutade vid 16 för va färdig så skönt att komma hem lite tidigare, gick in på Din sko medan jag väntade på bussen och hittar då ett par snygga stövletter grövre modell för bara 99:- och har kostat 449:- innan, va bara ett par kvar och så klart min storlek:) Kunde man låta bli dom då tror ni?? hheehe neeeee då.

Vad tycker ni?? Hög klack men är så grov klack så är inte så farligt:)

 

Sen när man kommer hem och tittar i brevlådan så ligger det två små inplastade förpackningar från Rapunzel där jag köpte mitt äkta löshår och i båda så får jag 15 % när jag handlar där och ett hårprov på en mörkbrun som jag har och färgkarta:) Kul att få sånt för man vet aldrig när man behöver nått därifrån. Den är en superbra sida med bra saker:)

 

 

Gå in på Rapunzels hemsida och kolla:)

Och Anja här hittade jag det smyckeskrinet som va med i förra inlägget http://www.shoppinghuset.se men sök på google så hittar du mycket olika sidor och massa olika modeller:)

Hoppas Tim inte kommer hem jättesent och full:(

Ska sätta mig och se Idol nu och ringa mamma och babbla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0