julgran

Nu är man hemma och har köpt en en julgran:) Den är riktigt fin men står utanför i nätet än för måste nog såga lite så den går i julgransfoten riktigt:)
Vill pynta den nu ju men Tim är på träning och jag har ingen såg eller yxa och så är den jättetung så får vänta:(

Blev också en julstjärna i fönstret, dom är jättefina men svåra att sköta tycker jag i alla fall.

 

Som tur är så får man lönen redan den 22:e för nu är jag helt pank efter granköpet:(

Imorgon blir det jobb igen 12-19 så får sova lite för sover skitdåligt varje natt så känner mig helt död på morgonen och helt igentäppt och bara för det så glömde jag köpa nytt nässpray idag fan blir inte kul i morgon:(

 

Känns som att rean i butikerna redan börjat rätt mycket för va inne på New yorker där va det väldigt mycket rea redan. Fanns inget snyggt där ändå så.

Undra vad man ska ha på sig på julafton, man vill ju vara rätt fin:) Kommer ihåg när man va liten och hade den fina klänningen på julafton som man sen inte ville ta av sig;) hehe det va tider det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0