julklappar

Idag har Tim och jag varit i Kalmar och handlat julklappar, det tog lite tid att få upp honom men kom iväg ändå vid 11:) Men bra mådde han ju inte och det fick man veta rätt ofta hehe men han följde med i alla fall för han visste att jag längtat lite efter helgen. <3
Det blev i alla fall 3 julklappar klara och bara för att vi inte gick överallt och kom hem rätt tidigt så sa han att vi skulle ta en tur i morgon innan han ska på hockeymatch och det va gulligt för annars brukar han aldrig vilja åka iväg innan utan bara vara hemma och ladda så han vill gottgöra och ha en bra helg i alla fall:)

Ikväll har vi ätit kycklingpaj och det blev julmust till maten hehe han ville nog inte ha nån % haltig dryck;) och kollat på filmen Narnia och robin hood. Nu tittar jag på sex and the city filmen och han sover hehe så inga klagomål på filmvalet i alla fall haha. Käkar chips och har köpt en paradisask mums men jobbigt när Tim och jag vill ha exakt samma bitar hehe..

Hur går det för er och er julklappshandling?? Vi har typ 6 kvar men vi vet ungefär vad vi ska köpa:)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0