Min gumma<3

Idag har jag jobbar 8-16 så är trött och skönt att vara hemma. Stressade som fan hem för Tim skulle ha bilen till matchen men stressade i onödan för dom åkte tidigare än vad dom sa igår:( Men kom hem snabbt i alla fall:)

Saknar min gumma Cattis:( Vi ses eller hörs inte så ofta vet inte varför det blir så ibland men tänker på dig massa gumman och saknar dig, vi måste ses nästa vecka då jag är ledig 3 dagar. Så får jag se hur stor Winzent har blivit med herregud missar ju allt:( Så får vi gå ut och ta ett glas snart också hehe va ju ett bra tag sen kan man säga;)
Usch man känner sig som en så dålig vän som inte hör av sig jag tar sånt väldigt hårt på mig själv vet inte varför det blir så:( Miss you like crazy! Vi va ju det galna paret när vi va ute och härjade, nu har du en såå söt liten filur Winzent:)

Här är Winzent bara några månader och fyller 1 år i Januari helt galet vad tiden går.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0