Nordicclub


Läste i tidningen idag om Nordicclub.se om deras olika träningssätt. Och så kunde man göra ett test och skicka in via deras hemsida så kan man få fri träning och så visar dom vilket träningssätt som passar mig bäst. Ni vet ju hur dåligt jag mår för min vikt och allt så ville se vad dom kan erbjuda och hur dom är så gjorde testet och skickade in.
Nu ringde Calle därifrån och undrade om jag hade lust att komma in nästa vecka och så ska dom visa mig runt vad dom har att erbjuda och jag kunde ta med mig träningskläder om jag ville och testa lite. Så skulle dom gå igenom lite vad som skulle funka för mig och priser och allt sånt.

Så kul att göra något nytt och se vad dom har att erbjuda och för vilket pris. Är ju som sagt i Kalmar oftare än i Nybro och då kan man ju träna innan man börjar jobba eller efter. Hoppas dom inte är för dyra, allt över 399:- i månaden är för mycket eftersom man kanske inte är där 5 gånger i veckan men har dom allt man kan göra så klart man får betala lite mer än i Nybro på friskis. Jag tycker inte dom har så mycket som lockar mig alls och alltid samma folk och väldigt litet så kul att se nytt:)

Så måndag kl. 15 ska jag dit och träffa Helen, ska bli kul:)

Jag har lagt av med nyårslöften för dom är ändå brytna efter någon månad ändå så helt meningslöst.

Men något jag vet säkert är att jag inte vill se ut såhär mer, jag vill bli av med mina överflödiga kilon that's it!!!

Är det någon av er som har erfarenhet av Nordicclub så skriv gärna en komentar om dom är något att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0