Sista dagen

Jaha då va sista dagen i Växjö gjord och tillbaka till Kalmar. Min chokladkolapaj blev en succé i alla fall:) Så fick skriva ner receptet till dom direkt hehe. Skriver receptet här snart.
Och helt plötsligt när vi sitter på morgonen och fika så kommer Christina med en liten present till mig också för min tid där:) blev jätteglad och smickrad för trodde inte jag skulle få nått eftersom det är jag som varit hos dom på utbildning men va jättegulligt:)
Blev mycket kramar på eftermiddagen sen när vissa gick hem och sen när jag gick hem. Skönt att slippa tågfan men tråkigt att inte jobba med dom igen:(
Tror ni inte vagnen jag satt i idag på morgonen va iskall som igår och fick isfötter igen så man får se vart min förkylning leder:( Är riktigt förkyld och hostar som fan och blivit mycket värre idag sen igår så det är det jävla tåget fel, sitta stilla i 50 min när det inte är kanske mer än 8 plusgrader och så öppnar dom dörrarna ofta me så kommer iskall luft in på en:(

Imorgon börjar jag då i Kalmar igen och får ingen sovmorgon:( börjar nämligen vid 8 till 16 varför vet jag inte eftersom jag inte ska ha kosmetiken längre och det är ingen kampanj som börjar i morgon som det brukar så får väl röjja på lager.


Söt va:) jättefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0