snart helg

Ja då va det torsdag men ändå inte sista dagen denna veckan att jobba som det brukar för jobbar i morgon också för att jag missade en dag för några veckor sedan.
Tim har hockeymatch just nu men är slut vilken sekund som helt och dom leder med 7-1:D och Tim fick till och med göra ett mål:D Jag va ju på deras hemmamatch i söndags och då vann dom med 10-0 hehe så bra början i alla fall och hoppas det håller i sig. Då mötte dom Linköping och ikväll möter dom Virserum.
Träffade butikschefarna på tåget hehe dom har varit på möte i Borås i 2 dagar och årets butik har blivit utsedd och det blev inte Växjö tyvärr för vår region men vinnarna va Värmdö så grattis till dom, med deras siffror är det inte konstigt att dom vann.

Det är bara sammanlagt 3 dagar kvar på min utbildning innan jag slutar där:( Skönt att slippa pendla och vara borta så länge om dagarna men också tråkigt för har varit jättekul och dom är så härliga människor så man trivs bra och man känner sig en del av gänget. Men nu tillbaka till mitt gäng i Kalmar:) Hoppas dom har saknat mig annars kommer jag inte;) hehe

Har en fläskpannkaka i ugnen är rätt hungrig så har typ ätit upp mina mozartkulor:( men får göra nya:)

Har kommit på vad jag verkligen önskar mig nu och det är ett smyckeskrin, vill ha lite "lyxigare" för är smyckegalen och kan ha hur mycket sånt som helst. Köper hellre mycket sånt än massa kläder faktiskt för man kan verkligen piffa upp de kläder man har med rätt aseccoarer:)

Vill ha ungefär en sån här med mycket möjligheter eftersom man har halsband som är långa så behöver plats:)

 

tänk att öppna den och det hängar massa fina halsband på sidorna:) *knäpp* och ha ett riktigt sån där kuddhållare att sätta ringarna i:) *drömmer mig bort*

Vi har massa rea på Lindex nu och jag gjorde accessoaravdelningen och fixade sänkningarna där och mycket fina smycken på rea för 30 kr;)



Kommentarer
Postat av: Sofie

De klart gumman!:) ses snart jöh!

2010-12-09 @ 22:39:38
Postat av: Anja

Gumman, vartifrån är denna skapelse?? Det smyckeskrinet verkar ju alldeles perfekt! Jag har redan ett (som redan är överfullt), men denna verkar mycket bättre. Puss gumman!

2010-12-10 @ 18:23:45
URL: http://begreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0