1:a November

Jaha då va denna stressiga dag över herregud vad man sprungit fram och tillbaka. Skulle göra kampanjeytan idag och det tar hela dagen och på de så ska rean förberedas tills i morgon så fick springa och hjälpa dom med strukturen så slutade med att jag slutade jobba vid halv 7 och precis när jag kom utanför dörren så står bussen där så blev till att springa lite.
Maten va i alla fall klar när jag kom hem så va skönt:)

I morgon så kommer Malin från Vetlandabutiken och vi ska ha fönsterskola ihop för hon är superduktig på fönster så jag hoppas jag kan bli lika duktig som hon:)
Linda är sjukskriven denna veckan så är själv hela denna veckan också så man känner lite smått panik men ska nog få ihop det:) Alla är så gulliga och tror på mig:)

Nu är det babyboom runt en hehe för min kompis Hanna är gravid och är jätteglad för hennes skull (kan ju köpa massa bäbissaker) och nu ska Tims kompis också ha barn och bara 2 veckor efter Hanna hehe alla blir samtidigt känns det som vad hände i somras egentligen?? missade jag något??;) "jag väntar nog ett år till* hehe

Och så får man sms av syster och undrar om vi har lust att ta en weekend i Malmö snart men Tim har match varje söndag men just den söndagen hon hade tänkt hade han inte det, men vad är det då?? LAGFEST (obligatoriskt enligt Tim) så jag söker nu en weekendpartner som har lust att spendera en helg i Malmö med mig?? hehe blev värsta annonsen hehe. Hur ofta tar man en weekend lixom hallå??!! typ en gång om året på semestern och nu när jag ändå är ledig varje helg så vill ju verkligen åka iväg så får se hur jag gör jag känner att jag behöver komma iväg lite.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och vila min rygg lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0