Bakat..

Nu har jag bakat också, det blev muffins och eftersom jag inte hade några frysta blåbär hemma så hittade jag i allafall frusna björnbär vilket också är gott bara att dom är så stora så tar över hela plåten hehe men ser goda ut ska ta en snart när den svalnat:)

tycker ni dom ser goda ut?? Dom ser mycket godare ut i verkligheten i alla fall:)

Min lilla katt tycker i alla fall det är skönt att jag för en gångs skull är hemma en hel dag fast var och handlade men det va inte så länge. Så hon är jätteklängig och vill inte släppa mig ur sikte, hon är för söt:)

Hon gillar att krypa in i platspåsar och lådor så här gömmer hon sig så fort den är lite öppen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0