Darlings

Nu är det äntligen helg för mig vilket ska bli skönt. Har ingenting inbokat vilket är skönt ibland och så sparar jag ju så håller mig hemma för säkerhets skull från allt som kostar pengar;)
I morgon är min städfredag och då blir det städa av här hemma sen ska jag nog baka är så sugen på något juligt hmm vad ska det bli?? läste om pepparkaksmuffins det måste jag hitta ett recept på låter galet gott, jag som älskar pepparkaksdeg thihi..

Men i morgon kväll när Tim är på firmafest drar jag nog ner till hans mamma som sitter också själv för tänka sig att Tim, hans pappa, hans mellanbror och lillebror jobbar på samma företag som golvläggare haha så hon blir helt ensam hon också så vi tar väl och dricker lite vin och så som vi brukar:)

Måste ha tips på ett gott recept som är snabbt och enkelt med fläskfilé, vet inte vad jag ska göra med den:(
Ska kolla i kylskåpet för Tim har nog köpt lite Rosé till mig eftersom min helg börjar ikväll så rätt gott att ta ett glas och bara koppla av. (efter jag gjort maten hehe)

Älskar mina vänner, ni vet vilka ni är jag klarar mig inte utan er. Även att vi inte ses så ofta eller hörs varje dag så går det inte en dag utan att jag tänker på er gullungar:)


Är så avis på min bästa vän Anna som åker till thailand i 2 veckor, jag vill också med ju kan ligga i en väska hehe fast då får du köpa den största väskan som finns så jag får plats;) hehe men är glad för din skull att du får åka iväg till värmen i alla fall det förtjänar du<3

Från midsomras förra året i Borgholm:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dig!!

2010-11-18 @ 19:57:45
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0