dax igen

Jaha dax för jobb igen då, trött men det är måndag då är det alltid jobbigast. Denna veckan blir det bara 3 dagar i Växjö för på torsdag är det personalmöte i min hemmabutik som jag måste gå på så kände vi att de va onödigt att åka till Växjö efteråt. Känns som man måste börjar packa i morgon till helgen för är att hinna för i stället för jobb efter mötet på torsdag så ska jag umgås med Sofie och sen på slottets julmarknad.
Sen åker vi ungefär vid halv 1 på fredag för Tim tog ledigt efter klockan 12 så vill ju sova lite me så jag orkar köra.

I helgen har inte hänt så mycket varit rätt lugnt för min del. Igår gjorde jag och Hanna julgodis:) Men kommer ta slut fort så får ta en heldag att göra mer sådant:) Och så va jag och mamma i Torsås igår med för det va en marknad där som vi brukar gå på för John Bauer gymnasiets florister är där varje år och har dörrkransar och man får också bestämma hur sin ska se ut så där köper vi vår varje år. Så nu hänger kransen på dörren:)

Längtar som en galning till nästa helg för att få komma bort och verkligen umgås med älskling och njuta av varandra i en annan miljö vilket gör väldigt mycket och är väldigt behövligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0