Fredag:)

Idag är det fredag och jag städar för fullt, det är det jag måste prioritera när jag väl är ledig och hemma för efter en vecka ser det förjävligt ut så plockar och donar som en galning. Men nu va jag tvungen att sluta men har mycket kvar. För ska träffa Sofie i Kalmar vid 13 luncha och skvallra lite och innan ska jag köra förbi Tims jobb och ge han nya linser.
Skulle försöka prioritera träning men ville sova till 9 i alla fall men vaknade vid 8 sen upp börjarde diska och plocka i köket så jag måste prioritera städ och sånt före för att jag ska trivas i mitt hem vilket är väldigt viktigt, jag vill vara stolt över mitt hem och inte skämmas över det om någon skulle komma förbi. Sen vill jag ju träffa vänner som jag inte hinner träffa annars så det går faktiskt också före.
Så jag har lite andra prioriteringar än träning just nu eftersom är man borta från klockan 7 på morgonen till 8 på kvällen, då åker man inte och tränar för då ställer man sig och lagar mat direkt tills Tim kommer hem från TRÄNINGEN och sen äta sen går jag och lägger mig. Jag trivs inte med min kropp men just nu så orkar jag inte stressa för att hinna få in träningspass så tänker på hur mycket jag äter istället.
Jag vill ha kvalitetstid med Tim med och det får man inte under veckorna för han tränar så mycket och då vill inte jag också dra iväg för att träna utan vara hemma så vi kan umgås lite när han kommer hem. Så jag hoppas vi kan hitta på lite saker i helgen så man mår bra, för det gör jag inte till hundra procent om inte jag kan koppla av och bara ha det skönt tillsammans med Tim och hitta på saker, då kvittar det hur mycket jag tränar psykiskt mår man inte bättre.

Längtar tills i morgon också då vi ska på middag hos Anja och Micke, vi har inte setts sen bröllopet så har lite att ta igen och titta på bröllopsfilmen och lite sånt:) Ska bli jättekul:)

Nä måste nog äta något innan jag åker för glömde sätta mig och äta frukost så får bli några knäckebröd eller nått gott.

Kommer med en bokrecension senare idag om min 3:e bok som är jättebra:) missa inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0