gulliga älskling

Hej på er, äntligen orkar man sätta sig vid datorn igen efter en stressig och lång vecka så man har varit helt död när man kommit hem så man orkar bara äta och ligga i soffan. Idag slutade jag i alla fall vid 17.00 så kom hem nu vid 19:) Samma sak i morgon vilket är skönt när det är sista dagen denna veckan innan helgen börjar för mig.

Och när jag kommer hem så ser jag en blombukett på bordet med en lapp från älsklingen:) Det var inte igår kan man säga det hände så va uppskattat:) Han är nämligen på träning ikväll så han kommer hem vid 9 tiden. Kanske att han hade lite dåligt samvete för att han ska ut på fredag och inte jag (jag har nämligen varit väldigt sugen på att gå ut nu ett tag) men det är firmafest och dom brukar man vilja hålla sig långt i från byggarbetare you know;) hehe blir bara en jävla fylla och killar som är skitfulla är inte det hetaste man vet usch.. Får se vad jag hittar på för känner att jag inte har råd med en riktig utekväll för nästa helg ska vi till Malmö så sparar tills då, fast man fått lönen då men man ska ju köpa massa julklappar också så pengarna går åt denna månaden som kommer.





Nu är det bara 3 veckor kvar på utbildningen, fan vad tiden går fort herregud. Sen tillbaka till det vanliga säljlivet men ska byta från kosmetik till damavdelningen så jag inte tappar allt från denna tiden så det är ju bra.  Men har varit väldigt kul denna tiden och denna veckan har varit hysterisk med att julen ska vara färdig så varit mest i fönstren och fixat och donat men väldigt kul. Jag gillar att göra fönster med allt pyssel och få allt perfekt:)

Nu ska jag nog skala lite potatis så det är färdigt så jag kan sitta vid tvn ett tag innan maten ska vara färdig. tänkte göra ugnsfalukorv med potatismos:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Va gulligt av honom! :)

2010-11-17 @ 20:19:45
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0