Husmor:)

Hejsan hejsan,
idag är det fredag och jag är äntligen ledig, men vad gör jag på min första lediga dag? Jo städar och diskar som vanligt det blir så på fredagar så man slipper det resten av helgen. Man bygger på en massa tvätt och disk så det är bara att köra på. Så fredag är nu min husmor dag då allt sånt blir av och iväg och handla sen funderade jag på att baka men vet inte vad?? Kanske muffins såg på nätet jättesmarriga saker, tänk om man kunde baka så fina:)
Visst ser dom goda ut:) men så bra är jag inte så dom bli såna, jag håller mest tummarna på att dom inte bränds vid då förstår ni hur ofta jag bakar;) hehe



Nu har vi reaperiod på Lindex och har nu börjat med tag 2 betala för 1 på rean på damplagg så kom in och fynda. Mycket höstplagg finns med på rea och jag funderar själv på en militärgrön kavaj som är med hmm.
I denna veckan har jag bara varit på barnavdelningen och hängt om och gjort borden för julen skulle vara färdig i butik med barn så hängt upp bollar och granar vilket inte var lätt själv och tungt som fan va det. Så i onsdag tro fasen att jag svärde mycket på bollarna när en rad föll ner och drog granen halvt med sig:(
Så igår så började vi spela julskivan i butik, det känns väldigt tidigt men så är det när man jobbar i butik. Så man lyssnade på massa gamla godingar som alltid finns till jul och sen blandat med ny musik. hehe jag höll på att hänga om lilla flick och främsta väggen ska vara rött i och vi har fått in jättemånga fina klänningar som ser gammeldax jul ut lite hantverksjul så när man hängde den sidan och lyssnade på julmusik vilken julstämning man fick då herregud man började tänka på julklappar och julbaket, men sen skakade jag på huvudet va fasen det är bara mitten på november. Helt galet.

Nä nu måste jag åka och handla så jag kan få lite i mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0