pepparkaksmuffins

 

Tänkte jag göra idag och denna bilden va till receptet så jag hoppas jag kan få dom så fina;) Får se om jag tar på glasyr eller skiter i det för så klart va de inget recept på glasyren på dessa hålla då kan man ju inte visa så fin bild:(

 

Idag är det då fredag och jag städar och tvättar som vanligt. Idag va det inte alls lätt att göra det eftersom jag inte ska göra så mycket mer idag mer än baka medan andra har kul ute och kommer säkert hem packad. (fulla killar = dryyyyyga!!!) Firmafest säger det mesta, så fort jag hör ordet firmafest så tänker jag fylla, slagsmål och otrohet. Är det bara jag??

Det är väl efter alla dom gånger man hört att alla ligger med alla och många däckar och kommer inte ihåg nått, så typiskt att det måste bli så, försvinner hjärnan på er helt eller? Detta har mest hänt bland kontorsarbetare för dom sitter på kontoret och super eller hyr en lokal, bara dömt att misslyckas. Dessa ska i alla fall bowla och lite sånt så dom sitter ju inte still hela kvällen och bara super. Men fulla blir dom nog rätt bra ändå:(

Aja nu måste jag åka och handla till baket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0