seg...

Hej på er.
Har varit tyst några dagar för inte orkat sätta mig vid datorn när jag kommit hem eller på morgonen.
Idag är det onsdag och 2 arbetsdagar kvar innan helg, har fullt upp som vanligt på jobbet för nu börjar julen i butiken. Denna veckan ska barnjulen stå klar inne i butik men fönstren och dam ska vara nästa vecka så då blir det mycket. Men då är Emelie tillbaka och förhoppningsvis Linda för denna veckan kommer hon inte heller.

Fan vad jag är trött usch man hinner inte återhämta sig från lördagen förrän på fredag när man är ledig och därför längtar jag dit.

Jäkla snö också som börjar komma usch i Växjö snöade det nästan hela dagen så man ville inte titta ut, men det la sig inte på marken i alla fall men va skitkallt.

Farsdag på söndag hörrni, vad ska ni ge till pappsen? jag har ingen aning just nu men får titta på det i helgen.

Måste rusa, ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0