Stylingexpert

Jaha då va man stylingexpert nu då;) hehe ne inte riktigt kanske men har lärt mig jättemycket idag av Malin från Vetlandabutiken. Hon är sjukt duktig på att göra snygga skyltfönster hon får till det där lilla extra som ingen annan och hon var min lärare idag så nu jäkla ska hon få konkurrans;) Tycker det är kul att göra fönster och nu har jag mycket att sträva efter och ska ha så fina fönster som hon:)

Det var rätt skönt att sluta vid 5 idag känner att jag va rätt slut i benen och vi hann jättemycket på den tiden och hon skulle köra hem så va lika bra att sluta då. I morgon blir det att hänga om en del av dam som blivit rätt tomt efter rean började och att jag va tvungen att ta många plagg till kampanjytan.
Trivs väldigt bra i Växjö kommer bättre och bättre ihop med alla och har kul på jobbet:) Och känner att dom förlitar sig mer på mig nu och vet att jag kan eftersom jag är själv nu när Linda är sjukskriven denna veckan.

Ska väl försöka komma igång med maten nu, men orkar inte laga kyckling för vet inte vad jag ska göra.

Längtar tills fredag då jag och Sofiestumpan ska ses i Kalmar och skvallra satan:) Det är ju ett tag sedan vi gjorde det så har mycket att skvallra om:)
Sen på lördag så ska Tim och jag på middag hos Anja och micke, har inte setts sen bröllopet så nu har vi mycket att ta igen:D

Nä ringa mamsen som säkert undrar vart jag tagit vägen hehe brukar ringa på kvällarna men ibland när jag jobbar såhär så orkar jag inte prata med någon alla dagar och då glömmer jag ringa när jag kommit hem så nu är det nog dax.

Hörs i morgon efter ännu en dag på jobbet:)

Ser lite roligt ut med alla röda äpplen på helt kala träd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0