11:e oktober

God morgon på er:)
Idag är det måndag igen och dax för jobb Växjö, vilket är kul men måndagar är inte min dag. Och inte nog med det så är det frost ute så ut och skrapa bilen snart uscha *brr* kallt!

Idag åker Anja och Micke till Egypten, hoppas ni har det superbra:) <3

Har så jäkla ont i mina vader känns som man har stora knutar i dom:( är väl lite träningsvärk efter helgen med mycket gående i klackar.

Och ikväll är det träning för pojkarna så då är man själv när man kommer hem vid 8, men kanske smiter in till Hanna för hörde ryktet att Jocke bakar bullar idag och vi vet att dom är goda;)

Och idag ska min tärnklänning lämnas tillbaka så Tim fick ta med den i firmabilen så hoppas han inte glömmer att lämna den sen. Kommer lägga in lite fler bilder från bröllopet sen när jag fått in dom i datorn:)

Nu måste jag ut och skrapa rutorna:(

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0