14:e oktober

God morgon på er.
Idag är sista dagen denna veckan på jobbet i Växjö och ska faktiskt bli skönt för denna helgen är ingen press eller stress så för hoppningsvis mer sömn. Men först ska man till Ullared i morgon med familjen så blir att upp tidigt, tidigare än jag går upp nu:( men kan sova i bilen:)

Igår va inte min dag, tyckte inte det gick bra på jobbet sen kommer man hem med jättehuvudvärk och nacken va förjävlig. Sen ringer hon som först ville ha bilen och säger att hon inte vill det för något att kommit upp, då blev jag väldigt deppig för pengarna hade behövds nu:( Sen bara för det så blir maten för salt. Och inte nog med allt detta så skulle jag köpa nytt pendelkort så där rök 1 400:-:( Får hoppas denna dagen går bättre i alla fall.

Tim tränar ikväll och jag kommer hem vid 20 sen ska syster sova över här så hon slipper köra ända från kalmar vid 5 i morgon. Ska bli kul att komma iväg och göra lite annat.

Måste ut och skrapa dom där jäkla rutorna nu.

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0