15:e Oktober

God morgon alla sjusovare;) hehe är uppe tidigare än vanligt men snart kommer familjen och hämtar mig för vår lilla tripp till Ullared:) Även att det är tidigt så känns det inte lika stretigt att gå upp för ska bli kul att komma iväg lite, känner att man behöver det och förhoppningsvis kan jag sova i bilen om mammas nackkudde hon skulle ta med sig är skön. Får ta med min egna kudde också, så har jag bryggt kaffe så jag har i min termosmugg (extra starkt) hehe.

så här pigg ser jag ut idag

Och kände att jag tar på mig en skönt stickad tröja och scarfs så känns det bekvämt hela dagen:)
Så det blev den scarfsen och denna fina tröja vi har på Lindex med en zebra på:)

Fin va?:) den är lite längre så har jeansleggings till så kommer vara skönt hela dagen och lite värme för nacken är bra med, det behöver jag för den är kass just nu:(

Jag hoppas vi kommer hem i någolunda til så man får fredagsmysa med älskling lite för är behövligt, men när syrran är med så vet man aldrig när hon är färdig för att dra hem;)

Nu måste jag hälla upp kaffet för snart står dom utanför.

Ha en bra fredag, det kommer ialla fall jag ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0