2 arbetsdagar kvar

tjenixen alla där, idag är det onsdag och jobbar bara i morgon också sen tar jag helg. Och den helgen är som vanligt fullbokad. Men slutar i alla fall vid 5 idag och i morgon så lite tidigare. Måste storhandla när jag kommer hem och får förhoppningsvis hjälp av Tim om han blir färdig med det jobbet han lovat att göra annars får jag dra till kvantum själv och han får fixa resten på netto och Willys.

Förkylningen sitter i och vill inte lämna mig usch blir galen, det va ju kul på jobbet igår när man kom Linda va sjuk och en till som skulle hjälpt mig på barn då jag va tvungen att göra 3 fashionbord på barn på en dag helt plötsligt. Sen hoppades vi att vår praktikant i alla fall kom så hon kunde vara på barn men vem ringer inte 5 min senare och säger att hon är sjuk med hehe så bara att fixa allt själv och det gick rätt bra ändå:) Fick springa till underkläder ibland och hjälpa Anki som skulle göra nytt fint bord.

Igår kom jag i alla fall av tåget där jag skulle hehe höll andan medan den andra drog i dörrhandtaget tills jag hörde pyset som blir när den ska öppnas, då andades jag ut:) Det är ett regionaltåg så lite äldre som går vid den tiden.

Åh har fastnat totalt för en klänning på H&M, såg den i söndags när jag och Hanna var på modehuset och har varit på H&M i Växjö 2 gånger eftter det och varit tvungen att titta på den varje gång och drömma mig bort;) Att man kan bli så "förälskad" i ett plagg så det händer väldigt sällan kan jag säga.


är mycket snyggare i verkligheten och är i blankt tyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0