23:e Oktober

Hej på er, har varit riktigt slappt idag har mest legat i soffan och kollat filmer som varit på tvn. Men snart ska jag göra mig i ordning för vi tänkte på på bio ikväll, det blir Resident Evil 3D Afterlife. Så får man se äckligheterna på nära håll hehe kommer säkert slänga av mig dom ibland hehe;)
Tim sover i soffan just nu har själv haft svårt att hålla ögonen öppna, det måste vara vädret alltså för skit vad seg man är och väldigt disigt ute.

Måste göra mig pigg nu så man inte somnar på bion sen, vi ska äta på Max innan och se hur den är där för dom har nyligen öppnat i Kalmar och har inte hunnit gå dit än så vi ska göra det tänkte vi:)

Ha en härlig lördagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0