4:e oktober

God morgon på er, hoppas ni sovit gott.
Det har inte jag:( vaknade vid halv 2 sen har jag bara slumrat lite så är astrött, Tim låter förjävligt när han sover nu när han är förkyld och kunde inte somna för det. Han gnyr jättehögt och går inte att få stopp på, men sen vid typ 5 så vände hans sig på sidan mot mig och blev tyst men gissa vad som började då?! Han börjar att snarka istället:( Riktig skitnatt och mindre sömn blir det i veckan då det händer mycket:( skulle behöva en veckas semester och bara sova efter dessa veckor.
På torsdag ska nämligen jag och Emelie (min handledare) till Göteborg på ledarskapsutbildning vilket ska bli kul, men tåget går härifrån vid 5 på morgonen sen är jag hemma igen vid 22.00 så blir sängen direkt.
Sen på min lediga dag på fredag så ska jag på personalmöte i Kalmar vid 8 på morgonen sen vidare till kyrkan för genrep inför bröllopet. Sen hem till syster och hennes sambo på kalas då han fyller år, sen hem till Anja för att ha en girlsnight innan bröllopet (micke får sova någon annanstans). Sen på lördag på bröllopsdagen så ska vi vara hos sminkösen vid halv 8 (ni börjar se mönstret va) sen är man väl igång till sent på kvällen.
Så på söndag då är det sova hela dagen som gäller för att orka med veckan igen.

Nästa helg då är det Ullared på fredagen så blir tidigt att åka, sen lördag så är det kräftskiva och sen sova hela söndagen igen:( Sen är inget inbokat under helgerna så då blir jag en normal människa igen förhoppningsvis;)

Nu ska jag försöka sminka över mina påsar under ögonen så jag ser lite normal ut.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: ANNA

FÖrsök att hinna ta det lite lugnt ibland också gumman, du får sova på tågresorna ;)

2010-10-04 @ 11:14:12
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0