5:e oktober

God morgon (för mig är det inte det men kanske för er)
Är jättetrött och uppgiven just nu, att vara borta 13 timmar om dagen tar på en och då orkar man inte med annat negativt som kommer fram så man vill bara gömma huvudet i sanden och vakna upp på en ny plats eller ny tid då allt är bra igen. Allt känns väl värre när man är så trött som jag är och inte kan sova och så kommer det vara hela veckan igenom, ingen sömn men problemen slutar inte komma för det tyvärr.

Får inte ta med detta negativa till jobbet för då blir bara dagen skit och det behöver jag inte just nu.

Söndag = sova hela dagen (längtar)

skulle inte vara fel att vinna på lotto just nu heller det löser lite av skiten iaf.

Och ni som är ute efter en billig bil kolla in min på blocket:

http://www.blocket.se/kalmar/Saab_900__superbra_vinterbil__29255788.htm?ca=18&w=1

ha en bra dag, måste dra till tåget nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0