äntligen helg för mig

Då tar jag helg nu då och ska bli såå skönt:)
Varit en blandad vecka, det har varit kul på jobbet men inte med pendlingen och idag tror det eller ej men tåget va på pricken men gissa vad som hände i stället. Bussen kom inte, hehe ja bussen från samarkand till stationen går varje halvtimme och mitt tåg gick vid 17.46 så måste ta bussen vid 17 för att veta att jag hinner dit. För vid den tiden är det mycket trafik och många som ska på och av hela tiden. Där har man stressat för att hinna ut tills bussen ska gå och vi är några som står där och väntar. Kollar på klockan och klockan blir 17.10 hmm vart fan är den??
Klockan blir 17.20 några ringer till stationens upplysning och då säger dom att bussen hade gått sönder och dom hade gått ut med information på länstrafik men hallå vi står på en busshållplats där ingen info står.
Dom skulle skicka en buss direkt och skulle vara hos oss när som helst hmm jo 17.30 bussen kom vid 17.30 och jag fick lite smått panik för jag ville inte sitta på stationen till klockan 19.00 och sa till chaffören om han hann till stationen till kvart i och han sa att han skulle göra så bra han kunde och det gjorde han hehe han körde rätt fort och trängde sig före alla bilar hehe han va snäll men tanten som också väntat snäste så jävligt mot han innan hon knappt han gå på bussen och röt att vi ska inte betala någon biljett för detta men han va väldigt proffesionell och sa på ett bra sätt att han inte krävt det och det är inte lönt att hon är så otrevlig mot honom så hon blev tyst hehe BRA GJORT. Det är ändå inte hans fel att det hänt så då kan man prata i normal ton och säga sina åsikter på ett bra sätt. Det kallas bra feedback.

Nu är jag i alla fall hemma för han hann till stationen i tid:) gick fort över till andra spåret och en halv minut efteråt kommer tåget in hehe det va på pricken:)

Nu ska jag se på rosabandetgalan och se hur mycket Lindex fått in som dom skänker dit:) Skänk pengar
under kvällen hörrni så dom får in mycket pengar, det är viktigt!


I morgon blir det inte sova länge för ska med mamsen till Torsås och gå på marknaden som är varje höst som är rätt stor, men jag har missat den i många år nu pga jobbet men jäklar är jag ledig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0