dagen D;)

hehe på ett positivt sätt inte den fruktade dagen D;) Vi har varit uppe sen 6 ungefär, eller jag låg kvar medan hon duschade för kan ändå inte vara båda i duschen så passade på att ligga och vila:) Försöker tänka att vara nervös nu är onödigt när det är 6 timmar kvar tills vi står i kyrkan och så mycket annat man ska göra innan så man ska inte behöva vara det än, men sen när man väl står vid dörrarna och kyrkklockorna klämtar då är det dax för panik;) hehe säger jag som bara är tärna, hur ska det gå när jag väl gifter mig ska jag svimma då eller???;)


Nu ska vi snart gå ut beautycenter och fixa makeupen sen frissan vid 9.


håll tummarna för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0