Farmor 94 år:)

Idag fyller min farmor 94 år, kan ni tänka er hehe och hon bor själv i sitt hus och klarar sig bra själv helt fantastiskt hemtjänsten kommer ju varje dag och kollar till henne men annars så hon bakar och står i:) Vi ska dit och fira henne i morgon då blir hon glad när alla kommer:) <3

Min farmor i somras:)

 

Sen  idag så har både farmor, syster och min favorit Anna namnsdag också, det är nämligen namnet Viola idag så stort grattis till er tre:)

 

Kom i alla fall precis hem från Torsås det har varit en lång dag hehe blev väldigt länge där. men man hittade lite fynd:)

 

 

Visst ser dom goda ut:)

 

Här står mamma (närmst mig) och henne kusin Marianne (hon och sin man bor i Torsås), dom kan inte riktigt bestämma sig vilket tyg dom ska ha:)


Få det vara lite knappar i olika former:)

Här står indianerna och sjunger och spelar:)

Favoriten hehe så jäkla goda:)

Så söta små tåg med en bokstav som vagn:)

Klassikern STORA ballonger:)

 

Nä nu ska jag börjar göra mat, ska göra något med fläskfile Tim är och tränar men kommer snart hem så blir det fredagsmys med lite vin och öl.

 

Ha en mysig fredag:)


Kommentarer
Postat av: ANNA

Taaack :) Saknar dig och Tim massor massor massor.. :( (ledsen gubbe gånger en miljon ungefär).

2010-10-29 @ 21:42:00
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0